יום ה', טז’ באדר א' תשע”ט
דף הבית الصفحة الرئيسية שכבה צעירה المرحلة الابتدائية שכבה מתבגרת المرحلة الاعدادية שכבה בוגרת المرحلة الثانوية חדר מורים غرفة المعلمين יצירת קשר للاتصال بنا
10:47 (29/01/16) אטיעת עליאן

מורים שלוםלקראת התרגיל ללמידה בזמן חירום ולקראת השבוע הלאומי לגלישה בטוחה ברשת האינטרנט - אנו מביאים לכם פעילויות מתוקשבות מיוחדת בנושא.(הפעילויות פתוחות (ללא צורך בשם משתמש) לפי בקשה של משרד החינוך.אבל אם נכנסים בדף הבית של גלים עם שם משתמש וסיסמה - יכולים להקצות את המשימות לתלמידים ולקבל מעקב מי ביצע. הסבר מפורט למטה.)מחוברים - המדריך לילדים בעידן הדיגיטליהילדים הגולשים באתר מחוברים, נהנים משפע פעילויות ומשחקים שמקנים להם הבנה של האתגרים שניצבים בפניהם בעידן הדיגיטלי ומקבלים כלים להתמודד אתם.מלבד שפע הפעילויות העוסקות בבטיחות, בפרטיות ובהוגנות ברשת, ניתן למצוא פעילויות העוסקות בשימוש ברשת לקידום מיזמים חברתיים, ובצריכה מושכלת של התקשורת לסוגיה השונים: טלוויזיה, פרסומות, עיתונים ועוד. בין הפעילויות באתר, אנו ממליצים על הפעילויות הבאות:טוטי כלב פרסומות (מנוקד)סיפורו של טוטי: הכלב שנראה כמו סמרטוט אבל הוא בעצם כוכב ב-החברות במבחן הרשתהיכנסו, הצביעו והשפיעו על דילמות הקשורות לחברות ברשת. ה-ו חברות במבחן הרשת פעילות חדשה לכבוד שבוע האינטרנט הבטוח. ה-ומתאים לירשת האינטרנט והטלוויזיה מציעות לנו "חלונות" מופלאים. אבל האם כל "חלון" כזה מתאים לנו? ד-והיי נסיכהמיהו הנער המסתורי שפגשה שיר באינטרנט? קראו את הסיפור ותדעו. ה-ויוצאים להפסקהאילו עקבות אתם משאירים כשאתם גולשים ברשת? היכנסו, שחקו ותגלו. ד-וכל אחד יכולכמה כוח יש לרשת? וכמה כוח יש לכם בתור גולשים? היכנסו לחידון ותדעו. ד-ו טביעת רגל דיגיטלית האם מייל ששלחתי יכול להיות סודי? האם אפשר להעלות תמונה לרשת ואז להתחרט? מי עוקב אחרי הפעולות שלי ברשת? הפעילות מקנה ידע בנוגע לסימנים שכל אחד מאתנו משאיר כאשר הוא גולש ברשת האינטרנט. ד-וחמש השאלותבעזרת חמש שאלות פשוטות נוכל לנתח כל טקסט ולהבין מה המסר. ד-ומאדום לירוקעזרו לאלכסנדרה, דנה וגל לשרוד ברשת החברתית הדמיונית "מרושתים". ד-וחיים ברשתיהלי ונדיה מארגנים פסטיבל בשקל בעזרת הרשת החברתית. עזרו להם לעשות זאת בחכמה. ד-והעולם של צ'וקובואו ליצור קמפיין פרסומי למשקה (דמיוני) חדש לילדים! ד-וציידי הפרסומותהאם אתם יודעים להבחין בין תוכן רגיל לבין פרסומת ברשת האינטרנט? ד-ואכול כפי יכולתך!חברות הפרסום משקיעות ביליוני דולרים כדי לשכנע ילדים ובני נוער לצרוך עוד ועוד אוכל. ד-ושולה והמוקשיםעזרו לשולה לגלות את המוקשים ולהציל את החיות. ה-וים של מידעבאינטרנט יש ים של מידע, איך מתמצאים בים הזה? ד-ו הסבר איך להקצות את המשימות לתלמידים:1 - יש להיכנס לפעילות עצמה.2 - יש ללחוץ על "הקצאת משימה" בסרגל העליון .3 - אם רוצים, אפשר לשנות את שם המשימה, ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור "שמור והמשך הקצאת משימה".4 - כדי לבחור את הכיתה הרלוונטית, ברשימת הנמענים יש ללחוץ על "טען כיתות נוספות" (לפעמים מופיע מתחת לכיתה) – נפתח חלון ובו רשימת כל הכיתות. בחרו את הכיתה הרצויה – אפשר לבחור את כל הכיתה או תלמידים אחדים. איך התלמידים יודעים שנשלחה אליהם משימה?פשוט מאוד! כאשר התלמיד נכנס בהקשת הקוד שלו לגלים (או לאתר חט"ב), הוא רואה מיד בדף הראשי (שבו הקליד את שם המשתמש והסיסמה) קישור למשימה ששלח לו המורה. כיצד המורה יכול לעקוב בזמן אמת אחר ביצוע הפעילות על ידי התלמידים?המורה מקבל באופן אוטומטי דיווח כמה תלמידים ביצעו את המשימה (הדיווח מופיע כקישור מתחת לשם של המורה, במקום שבו הוא הקליד את שם המשתמש שלו).המורה גם יכול להיכנס למרחב הלמידה (בסרגל העליון), ובו:1- אפשר לראות כמה תלמידים ביצעו את המשימה ששלח המורה, לדוגמה: 28/31 = 28 תלמידים מבין 31 תלמידים בכיתה.2- אפשר ללחוץ על "רשימת ציונים" ליד שם המשימה ולראות מי התלמידים שביצעו את המשימה, באיזה תאריך ובאיזו שעה.3- בפעילויות הפתוחות שדורשות תשובה מהתלמיד ואין משוב מידי – אפשר להיכנס למשימה ליד שם התלמיד, ולראות את הפעילות שלו, כולל התשובות. אם הפעילות היא "משחק" או בצירוף משוב מידי – לא ניתן לראות את הפעילות אלא רק לדעת אם התלמיד ביצע את המשימה ומתי.

 
 
דבר המנהלת
אינטרנט בטוח
על בית הספר عن المدرسة
בית ספר ירוק مدرسة خضراء
אורח חיים בריא منهج حياة صحي
חינוך ערכי- קהילתיتربية جماهيرية فعالة وذو قيمة
תוכניות לימודים البرامج التعليمية
פעילויות בית ספריות فعاليات مدرسية
חגים ומועדים أعياد ومناسبات
מידע מקצועי مواد مهنية
מרכז משאבים مخزون الوسائل
השתלמויות בית ספרית מחשב לכל מורה استكمالات حاسوب
קישורים חשובים روابط مهمة
תמונות מביה"ס صور مدرسية
משחקים العاب
הרשאות לתלמידים
מצב חירום
הודעות להורים
הענן החינוכי